Ależ ja jestem za wejściem do strefy wolnego handlu! Tylko, że Unia Europejska nie jest taką strefą, a strefą szalejącej biurokracji, która steruje każdym hektolitrem wina i każdą toną wołowiny.
Białe jest białe, czarne jest czarne a czerwone jest wredne!
Dyktatury dzielą się na dobre i złe. Demokracja jest zawsze głupia.
Eurosocjalizm jest co prawda lepszy od socjalizmu sowieckiego, bo już nie mordują, tylko kradną.
Eurosocjalizm: mam trzy krowy; rząd każe mi zabić jedną, bo krów jest za dużo – i drugą, bo krowa sąsiada jest chora na pryszczycę.
Generalnie rzecz biorąc, ja jestem w jednej dziedzinie za równouprawnieniem, a mianowicie: żeby w małżeństwie było 50% mężczyzn i 50% kobiet.
Ja, w przeciwieństwie do księdza, jestem katolikiem.
Jak może istnieć ustrój, gdzie dwóch meneli spod budki z piwem ma dwa głosy, a profesor Uniwersytetu ma jeden głos. Trzeba być idiotą, żeby w takim ustroju żyć.
Jak wiadomo kobieta potrafi zrobić z niczego trzy rzeczy: kapelusz, sałatkę i awanturę.
Lepszych stu złodziei niż jeden socjalista.
Lewica ma jakąś obsesję na temat seksu. O niczym innym prawie nie mówi. Dawniej bredziła o prawach robotniczych i innych takich głupotach – ale dziś się zestarzała, a staruszkowie to nic, tylko o tym seksie gadają. Co prawda: z uwagi na wiek nic w tej dziedzinie nie robią – ale w gadaniu są znakomici!
(...)małpa jest znacznie lepszym wyborcą, niż socjalista. Małpa bowiem mając do wyboru A lub B głosuje losowo - a więc myli się raz na dwa razy. Natomiast socjalista myli się zawsze.
Nawet za Hitlera czy Stalina góral mógł sobie robić oscypki, jakie chciał, a dzisiaj stoi nad nim urzędnik unijny.
Nie chodzi o to, żeby zmieniać świnie przy korycie, tylko żeby im zabrać koryto.
Nie kradnij – rząd nie lubi konkurencji!
Ostrzegam: jeśli pozwolimy rządom manipulować przy języku, to jutro możemy się dowiedzieć, że „małżeństwem” jest związek mężczyzny z gruszą – co jest zresztą nawet rozsądniejsze, gdyż z tego związku mogą być owoce, czyli gruszki – podczas gdy związek dwóch homosiów żadnych owoców wydać nie może.
Panie marszałku, wysoka izbo, rząd po prostu rżnie głupa!
Robiłem taki eksperyment, jakieś 30 lat temu, że pytałem niewiasty w okolicach 20 lat, które skończyły szkołę średnią, podchodziłem na ulicy i grzecznie pytałem, co to jest logarytm. Żadna nie wiedziała, a wszystkie skończyły szkołę średnią.
Różnica między Polską, a Stanami polega jednak na tym, że oni swoich Czerwonych przechowują w rezerwatach – a my w parlamentach…
System, w którym wszyscy mają pracę, nazywa się „niewolnictwo”.
Wypowiedzmy wojnę Stanom Zjednoczonym i poddajmy się! Tym sposobem będziemy jednym ze stanów!
ZUS z pewnością jest instytucją przestępczą, ale nie można nazwać jej zorganizowaną.
Żyjemy dlatego, że nie wykonano na nas aborcji.


0 Comments:

Post a Comment